Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

Τα παπά...

"Επόμενη στάση ΣΚΑ"...
"Πάντοτε η ίδια ιστορία: 
- Αλεξάνδρα δεν έβαλες σωστά τα παπούτσια σου. Αυτό μπαίνει στο δεξί κι αυτό στ' αριστερό.
- Μα μπορώ να περπατάω!
Είναι αλήθεια αυτό, ωστόσο. Μα:
- Θα χαλάσεις τα παπούτσια σου και θα πονάνε και τα πόδια σου.
- Μα θέλω έτσιιι!.
Είναι άποψη κι αυτό!
Μετά, άλλοτε:
- Σταμάτη, έβαλα σωστά τις μπότες μου;
- Εσύ τι λες; Τις έβαλες;
- Εεε, ναι!
- Αυτή δεν είναι η δεξιά και η άλλη η αριστερή;
- Θα μου τις βάλεις;
- Δε μπορείς εσύ;
- Μπορώ, αλλά θέλω να μου τις φτιάξεις εσύ.
- Βγάλ' τις κι αν δε μπορείς, θα σε βοηθήσω.
- Χαζή!
- Δεν είμαι χαζή, είμαι χαζός, είμαι αγοράκι!
- Όοοχι! Είσαι χαζή!
- Χαζός!
- Χαζή!
- (σωπαίνω)
- Χαζή!
- (σωπαίνω)
- Χαζή! Μάλιστα. Κι εγώ θα πάω στη γιαγιά να μου φτιάξει τις μπότες. Χα!
Και πηγαίνει μέσα κι ακούω:
- Σταμάτα τις ηλιθιότητες Αλεξάνδρα και φτιάξε τις μπότες σου, θα τις χαλάσεις.
- Ο Χ Ι!
- Άμα σε βουτήξω θα σου πω."
(Καμπανάκι)
"Επόμενη στάση: Αχαρναί! Η αποβίβαση γίνεται από δεξιά κατά τη φορά της αμαξοστοιχίας".
Φτάσαμεεε! Σπίτι μου, σπιτάκι μου!
- (η Αλεξάνδρα) Ποιος είναιιι;;
- Εγώωω!
- Α! Σταμάτη; Σ' αρέσουν τα νέα μου παπούτσια;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου