Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Τρεις σωματοφύλακες ετών 21.

- Τι κάνεις;
- Καλά, Μαρία μου, εσύ!
- Καλά (με την άρθρωση, που κανείς δε μπορεί να μεταδώσει και βλέπεις πως όλοι είμαστε ίδιοι κάπως έτσι)! Μάλωσα με τον Γιώργο!
- Γιατί;
- Γιατί με έλεγε "αγάπη μου" και "μωρό μου" (με την άρθρωση, που κανείς δε μπορεί να μεταδώσει και βλέπεις πως όλοι είμαστε ίδιοι κάπως έτσι)!
- Δε σ' άρεσε;
- Όχι!
(σκοτάδι // σκηνική παρέμβαση για να υποδειχτεί η αλλαγή του χρόνου κατά μισή ώρα // οι δύο μας πάλι)
- Τι κάνεις;
- Καλά δε σου είπα βρε;
- (γελάει)
- Καλά είμαι! Εσύ;
- Καλά! Μάλωσα με τον Γιώργο και σκέφτομαι!
- Τι σκέφτεσαι;
- Σκέφτομαι (και κάπως έτσι, ηλίθιος για την ερώτηση, γιατί είναι η πιο συγκλονιστική απάντηση. ειλικρινής. διαυγής. ακέρια. γαμάτη! πώς το λένε;)
(σκοτάδι)
- Τι κάνεις;
- Πάλι με ρωτάς;

Υ.Γ.: Με ρώτησε 6 φορές. Αντικατέστησε όλους τους φίλους μου που δε με είχαν ρωτήσει, γιατί με είχαν δει ξανά πριν λίγες ώρες, πριν ξανασυναντηθούμε. Με τη Μαρία ποτέ δεν χωρίσαμε στη διάρκεια των 4 ωρών που με ρώτησε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου